Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já děkuji, jsem ráda, že se líbí:-)

0 0
možnosti
DT

Zajímavé, díky! :-)R^

1 0
možnosti
MJ

Vás si dobře ukládám, zní to hrozně, vím. Příští týden jedu na farmu pro mléko a budu podle Vašeho receptu vyrábět panýr. Také Vás přeposílám kamarádkám.:-) Tak díky a pěkný den.

2 0
možnosti
Foto

Mléko z farmy je na panýr nejlepší, určitě se povede!R^ Moc děkuji a užívejte léto!:-)

1 0
možnosti
ND

Všechno bych měla, mouku mám ale spaldovou, ale to koření nemám, tak až zakoupím, zkusím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak mezitím zkuste aspoň pakory, ty jsou super i samotné:-) Pokud jde o koření - můžete improvizovat dle vlastní chutě. Děkuji a pěkný den!

0 0
možnosti
Foto

Na to jak uvařit z ničeho je tam na můj vkus příliš mnoho surovin (a zrovna u nás ne příliš obvyklých) a čas na přípravu taky asi nebude 5 minut.

1 0
možnosti
Foto

Když pozorně pročtete recepturu, vidíte, že samotný pokrm sestává jen z jogurtu, cibule, mouky a koření. Všechny ingredience se dají pohodlně sehnat online v některém ze spec. e-shopů. Je jich už docela dost, tak máte z čeho vybírat:-) Děkuji a přeji hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1867x
Dobrý den,

 

jmenuji se Valijah, věnuji se indicko-pákistánské kuchyni, která tvoří hlavní téma mého blogu. 

 

Vydala jsem dvě beletrické kuchařky "Mango, láska a kari" a "Život s chutí kari". Kromě ověřených receptů knížky nabízí i humorný náhled do života indicko-pákistánské komunity. Představí Vám některé zvyky, tradice a svérázný způsob uvažování. 

 

Tuto úžasnou kuchyni jsem poznala díky partnerovi, jež pochází z Pákistánu a profesně se zabývá dovozem indických potravin. Vařit jsem se tedy učila velmi intenzivně a zároveň dostatečně postupně - v rodině ale i s profesionály.  

 

Vedu kurzy indicko-pákistánské kuchyně - prezenční i on-line. Na obou kurzech vždy vaříme s pravými indickými ingrediencemi. Zaměřuji se jak na zvládnutí kari "restauračního" typu tak i toho domácího, které je poněkud odlišné.

 

Všechny mé recepty a další info najdete na www.gurmankoreni.cz Kontaktovat mě můžete na gurmankoreni@email.cz

 

Tak ať Vám to pálí - a chutná!