Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^ to je zkrátka nádhera!!! dobré že to je, to bez pochyb, krásně napsané, krásně naranžované, stylově a dobře nafocené...R^R^R^ a třikrát mňam

1 0
možnosti
Foto

Mnohokrát děkuji za mily komentář. Budu moc ráda, když recept vyzkoušíte, věřím že si oblibite. Ještě jednou děkuji a ať se daří.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^:-)

Luštěniny jím jednou týdně. Vaše recepty se mi moc líbí.

0 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji a budu ráda, když můj blog budete dále sledovat. Pěkný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Tuhle jsem trošku experimentoval - vařil jsem čočku a hrách s trochou mrkve, kořenil jsem pepřem a kurkumou. K tomu samozřejmě klobáska ;-), okurka a chléb. No, nebylo to špatné, ale vy to máte evidentně mnohem vychytanější R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych tam ještě přihodila česnek, ale jinak myslím, že to i tak muselo být dobré. Dnešní recept je starý rodinný mé švagrové (je to cizinka), takže prověřen generacemi napříč zeměkoulí....;-D

1 0
možnosti
Foto

Čočku i hrachovou kaši mám rád, ale k tomu je nejlepší pěkně dokřupava ogrilovaná klobáska :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak s tím mohu jedině souhlasit!R^

0 0
možnosti

kristepane, jsou na svete ale krasy!

u Vasich blogu a jidle slintam jako Pavlovuv pes

takze dneska mungo a koriandr a chilli papricky a kokosovy mliko a limetky a curry a ... mizim ke sporaku

tesim se na dalsi "napovedy"

2 0
možnosti
Foto

Mnohokrát děkuji za krásný komentář. Projasnil jste mi den....:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1867x
Dobrý den,

 

jmenuji se Valijah, věnuji se indicko-pákistánské kuchyni, která tvoří hlavní téma mého blogu. 

 

Vydala jsem dvě beletrické kuchařky "Mango, láska a kari" a "Život s chutí kari". Kromě ověřených receptů knížky nabízí i humorný náhled do života indicko-pákistánské komunity. Představí Vám některé zvyky, tradice a svérázný způsob uvažování. 

 

Tuto úžasnou kuchyni jsem poznala díky partnerovi, jež pochází z Pákistánu a profesně se zabývá dovozem indických potravin. Vařit jsem se tedy učila velmi intenzivně a zároveň dostatečně postupně - v rodině ale i s profesionály.  

 

Vedu kurzy indicko-pákistánské kuchyně - prezenční i on-line. Na obou kurzech vždy vaříme s pravými indickými ingrediencemi. Zaměřuji se jak na zvládnutí kari "restauračního" typu tak i toho domácího, které je poněkud odlišné.

 

Všechny mé recepty a další info najdete na www.gurmankoreni.cz Kontaktovat mě můžete na gurmankoreni@email.cz

 

Tak ať Vám to pálí - a chutná!