Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když k tomu přidáte ještě nějaký ten tým realizátorů Vašcih nápadů - pak určitě.

Dělal jsem dva roky oddílového vedoucího a vždycky jsem padl do postele únavou dřív než ty děti, a to jsem byl tehdy jen o nějakých 5-6 let starší než ony.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, nevím, jestli jste četl i text nebo jen prohlédl fotky. Nejedná se o program dětského táboru, kde je bohatý program koncentrovaný do sedmi dnů. Jsou to tipy pro rodiče na prázdniny (cca 2 měsíce). Navíc - napsat šest cedulek a schovat Lego do kurníku mi trvalo asi 6 minut. Hodit dinosaury do misky, zalít vodou a strčit do mrazáku zrovna tak... Jsem pracující máma, všechny tyto aktivity jsme s dětmi realizovali (fotky jsou skutečné) a jsou tedy osvědčené, proto je ráda předávám dál. A ano - občas padám do postele únavou (a to nejsem o 6 let starší než můj syn), ale je to investice do dětství mého dítěte a našich vzpomínek...a to mi za to rozhodně stojíV

0 0
možnosti
PS

P31e89t96r 24S13k38á52c34e41l

13. 7. 2021 22:59

Ano, smysl má zajímat se o to co děti dělají, jak se mají. Nejen o prázdninách, ale u během školního roku. Takže začněme se jich ptát, jak se jim líbí fakt, že od roku 1979 všechny děti školou povinné musí od března každého roku vstávat ráno o hodinu dříve. Vinou tzv. "letního času". Prostě musí a nikdo se jich neptá, zda tohle chtějí. Jak dlouho ještě budeme vykřikovat do světa, jak moc máme rádi děti, kolik hřišť pro ně zbudujeme, kolik táborů zorganizujeme apod.

0 0
možnosti
Foto

Ano. V tom případě např. skončíte s celou zdravou výživou dětí u hranolků a kečupu. Gratuluji! ;-D

0 0
možnosti
PK

Více takových blogů, jak zpříjemnit dětem volno, to dává smysl, karmaR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Mám radost, že se líbí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1867x
Dobrý den,

 

jmenuji se Valijah, věnuji se indicko-pákistánské kuchyni, která tvoří hlavní téma mého blogu. 

 

Vydala jsem dvě beletrické kuchařky "Mango, láska a kari" a "Život s chutí kari". Kromě ověřených receptů knížky nabízí i humorný náhled do života indicko-pákistánské komunity. Představí Vám některé zvyky, tradice a svérázný způsob uvažování. 

 

Tuto úžasnou kuchyni jsem poznala díky partnerovi, jež pochází z Pákistánu a profesně se zabývá dovozem indických potravin. Vařit jsem se tedy učila velmi intenzivně a zároveň dostatečně postupně - v rodině ale i s profesionály.  

 

Vedu kurzy indicko-pákistánské kuchyně - prezenční i on-line. Na obou kurzech vždy vaříme s pravými indickými ingrediencemi. Zaměřuji se jak na zvládnutí kari "restauračního" typu tak i toho domácího, které je poněkud odlišné.

 

Všechny mé recepty a další info najdete na www.gurmankoreni.cz Kontaktovat mě můžete na gurmankoreni@email.cz

 

Tak ať Vám to pálí - a chutná!