Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Vypada to lakave, ale.

Jeden cas jsem mel v laborce indickeho kolegu. Sympatickeho, ale jidlo v podnikovem kasinu mu zrejme nechutnalo a tak si nosil kastrulek s jeho jidlem, kde bylo zrejme vic curry nez toho ostatniho. Jeste po dvaceti letech to citim.

Skoda, kdyby mi dal tenkrat ochutnat, treba bych to vnimal jinak.

0 0
možnosti
Foto

Indická kuchyně je opravdu velmi aromatická;-D Poměr koření i chilli se dá ale upravit podle vlastní chuti a věřte, že je to dobrotaR^:-)

0 0
možnosti
MV

uz ted se tesim, jak si podle Vas zavarim.

diky

0 0
možnosti
Foto

To ráda slyším!! Tohle kuře je vážně "tutovka" a nezklame, tak ať se povede:-)

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to hezky, ale pokud ty brambory nejsou jako příloha, ale je to rýže, tak bych ty brambory vynechal jako naprosto zbytečnou věc.

1 0
možnosti
Foto

Tak to byste ale udělal veeeelkou chybu! :-) Já to tam vysvětluji - je to až poslední odstaveček. Tím, jak se v úvodu opečou, dodají jídlu chuť smažených brambůrků, je to luxusní kombinace. Jedná se o recept indické kuchyně a ta brambory využívá právě tímto způsobem. Upřímně, mně to taky trvalo, než jsem si zvykla na jídla "příloha s přílohou", připadalo mi to divné...ale teď už vím proč to tak dělají a opravdu to má smysl. Prosím, jestli ten recept budete vařit - lupněte tam i ty brambory...a pak si na mě vzpomeňte, ano?:-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 34
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1867x
Dobrý den,

 

jmenuji se Valijah, věnuji se indicko-pákistánské kuchyni, která tvoří hlavní téma mého blogu. 

 

Vydala jsem dvě beletrické kuchařky "Mango, láska a kari" a "Život s chutí kari". Kromě ověřených receptů knížky nabízí i humorný náhled do života indicko-pákistánské komunity. Představí Vám některé zvyky, tradice a svérázný způsob uvažování. 

 

Tuto úžasnou kuchyni jsem poznala díky partnerovi, jež pochází z Pákistánu a profesně se zabývá dovozem indických potravin. Vařit jsem se tedy učila velmi intenzivně a zároveň dostatečně postupně - v rodině ale i s profesionály.  

 

Vedu kurzy indicko-pákistánské kuchyně - prezenční i on-line. Na obou kurzech vždy vaříme s pravými indickými ingrediencemi. Zaměřuji se jak na zvládnutí kari "restauračního" typu tak i toho domácího, které je poněkud odlišné.

 

Všechny mé recepty a další info najdete na www.gurmankoreni.cz Kontaktovat mě můžete na gurmankoreni@email.cz

 

Tak ať Vám to pálí - a chutná!